Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

SMS-grupp

Kategori: Aktuellt

Jag är med i något som heter Buzzador, där jag får chansen att testa olika produkter, tjänster och varor. Det kan vara nya produkter som ännu inte kommit ut på marknaden, men även etablerade varor som företagen vill göra en nysatsning på.

Just nu håller jag på och testar SMS-grupper, en tjänst där man skapar en grupp, som man sedan enkelt når via ett enda SMS. SMS:et går ut till alla gruppens medlemmar, men du betalar bara för ett SMS, oavsett hur många medlemmar gruppen har.

Tycker du att det låter bra?
- Det tycker jag också. Än så länge har jag startat en grupp för min bokcirkel, och jag kan absolut tänka mig att skapa fler grupper i framtiden, om och när behovet uppstår!



Vill du att jag ska berätta mer om Buzzador och/eller SMS-grupp så lämna ett meddelande!
Du kan också starta din egen SMS-grupp här.