Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Motiverande samtal - MI - Dag 2/4

Kategori: Studier

Efter första dagen i MI-utbildningen var jag verkligen supertrött i huvudet, med tusen tankar som snurrade.

Ett par timmar med Beautiful Creatures (på engelska) var jag lagom avslappnad, och det blev en tidig date med bädden.Imorse var det då dags att bege sig till Karstorps konferenscenter, för dag två i utbildningen.
Vi fick lära oss mer om reflektion/spegling samt öppna och slutna frågor, och fortsätta att träna det hela praktiskt.Efter att ha tränat lite mer så känner jag att detta verkligen är en jättebra metod, som verkligen ger resultat, och jag känner mig supermotiverad!

Det enda som är tråkigt är att det är en hel månad tills nästa gång, men då hinner man ju å andra sidan träna på det "i verkligheten"..:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: