Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Följetong..:-/

Kategori:

Blir sååå irriterad över den här följetongen med min dator! Ringde till MediaMarkt igår, de var väldigt trevliga och förstod att jag var aningens irriterad. Tyvärr kunde de inte makulera kostnadsförslaget, utan jag måste kontakta verkstaden direkt. De har givetvis inte öppet över helgen, utan jag får vänta till på måndag! -Gissa vem som kommer att ladda mentalt, och lägga alla eventuella aggressioner i det samtalet?!

Har i alla fall läst Konsumentköpslagen, och den är solklar; fel som uppkommer inom tre månader anses vara ursprungliga, om inte jag som köpare har brutit mot skötselråden, vilket jag alltså inte har.


Kommentarer

  • Nina säger:

    Hoppas det löser sig. Hade problem med mitt mobila bredband för några år sen och fick det inte att funka på laptopen. Den blev skickad för att kollas och dom hade inga problem, men vad dom hade gjort för att få det att funka fick jag inte veta...

    Svar: Jag hoppas verkligen att de backar på detta; tanken att betala >3300 för att reparera en dator som kostade 4200, efter att bara haft den i tre veckor och inte ha gjort något fel gör mig verkligen rosenrasande! Typiskt att dessa instanser alltid har lite udda telefontider, så att det dröjer bara att få kontakt med dem! :(
    Maritha

    2013-04-13 | 15:59:34
    Bloggadress: http://traumerin.blogg.se

Kommentera inlägget här: