Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Deklarerat och fått lånedator

Kategori: Det dagliga livet

Det stormar inte lika mycket som igår, men vädret påminner mest om en dag i början av november; tror bestämt att det har hällregnat hela dagen! :-(
Det påverkar nog mig mer än jag tror; jag har haft mycket värk i kroppen och varit supertrött!
 
Trots detta har jag fått en del viktiga saker gjorda; lämnat in deklarationerna (både min och fästmannens) och varit på MediaMarkt och fått en lånedator som jag kan ha tills hela den här röran med min nya dator har löst sig. Den är förvisso ungeför en kvadratmeter stor och väger många kilon, men den funkar att skriva på, och jag ska inte iväg till skolan på ett bra tag, och då hoppas jag verkligen att min dator är tillbaks! Tjejen på MediaMarkt bara suckade och skakade på huvudet när jag berättade om min följetong; det var inte första gången hon hört samma historia, så hon var också en aning trött på dem..:/


Det är väl detta som kallas fredagshäng..;-)
-Nu blir det Bilbo, och sedan väntar Dextermaraton!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härligt att du äntligen fått en lånedator innan det fixar sig med din egna. Håller tummarna för att det gör snart. Ja det där kan man verkligen kalla för fredagshäng!! Han är hur cool som helst, har verkligen en skön stil! Goa katt!

    Svar: Nu har jag lessnat på hela skiten, och köpt en ny dator (igen!)- Tredje gången gillt, får vi hoppas! Han är störtskön! Tror det är för att han inte haft det så bra tidigare i livet som är så lycklig över att ha kommit till ett bra hem, med fina kompisar och en snäll matte.. <3
    Maritha

    2013-04-20 | 13:56:37

Kommentera inlägget här: