Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vila, Buffy och arbete

Kategori: Det dagliga livet

Var oerhört trött, så jag vilade/sov större delen av förmiddagen. Tror att det kan vara en "biverkan" av rehabbadet igår, jag känner mig fortfarande väldigt mjuk och avslappnad i kroppen efter det, vilket känns underbart! 

Hade trott att jag var ledig idag, mellan två nattpass, men upptäckte igår att jag skulle arbeta kväll. Därför var jag så illa tvungen att vakna till, och bege mig till jobbet.
 
Innan det var dags att åka iväg hann i alla fall jag och pojkvännen titta färdigt på de avsnitt av Buffy the vampire slayer som vi hade hemma, nu är de ivägskickade så att vi hinner få nya innan helgen (vi har sedan en tid tillbaks haft ett pågående Buffy-maraton, med CD-skivor från Lovefilm.).
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: