Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Läkarbesök och ljus i höstmörkret

Kategori: Det dagliga livet

Dagen inleddes (?) med läkarbesök. De vet inte riktigt vad de ska göra med mig; de tycker att jag är för sjuk för att det "bara" ska orsakas av Fibromyalgi och ME/CFS, och att de diagnoserna behöver omprövas, med tanke på provsvar och annat som inte riktigt stämmer... Blev en hoper nya prover, och nya datortomografier av huvud och rygg, håller tummarna för att de ska visa något...

Annars är det bara att bita ihop och komma igen, börjar bli rätt bra på det vid det här laget..:/
Sjukskrivningen diskuterades också, och sannolikt blir det 50% från och med december, ska se hur det känns nu efter semestern.
 
Kvällen tillbringades i trevligt sällskap, hemma hos min kära "italienska-kompis" Karin med gäster, där jag hade glädjen att få ha en PartyLite-visning! Känner tyvärr av ökade smärtor bara efter denna lilla "ansträngning", så jag hyser inte så stora förhoppningar om att jobbet ska gå bättre..:(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: