Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hemmafixare?

Kategori: Det dagliga livet

Vi har fått en ny granne; en hemmafixare av stora mått. Det låter ju mysigt och lite bohemiskt sådär, men när han nu har borrat och hamrat oavbrutet i över en vecka så börjar det kännas en aning överdrivet! Hur mycket kan (och får) man borra och spika i en hyreslägenhet, liksom??
 
Hemma efter en timme i det underbara rehabbadet ska jag nu krypa ner under täcket och läsa lite. Har just börjat med Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, ett spontanköp som fick följa med hem tack vare sin underbara titel, de fina bilderna och mina assosciationer till American horror story, får se om mina förväntningar infrias..:)

Kommentarer

  • stinis säger:

    Sv: tack så mkt, jag ska fortsätta kämpa! Många kramar till dig <3

    Svar: <3
    Maritha

    2012-10-16 | 20:49:48
    Bloggadress: http://astrocyt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: