Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Helg = Dags för jobb!

Kategori: Jobbet

Jaha, så var det helg igen, och dags att jobba! Känns sådär, eftersom jag gått hela dagen med en sprängande huvudvärk/migrän, men hoppas att det ger med sig under natten. I helgen är det dags att vrida tillbaks klockan, så på söndag blir det en timmes extra jobb.
 
Har fått brev från min läkare, har fortfarande en måttlig ospecifik inflammation i kroppen, så jag ska ta ytterligare en massa prover, för att se vad det är som spökar. CT av ryggen visade ett misstänkt diskbråck, kraftiga förslitningar, en kota som förskjutits och en kotbåge som delvis gått av..:/  -Känns som att det inte är så konstigt att jag har ont i ryggen.
 

Kommentarer

  • Susanne Larsson säger:

    Hej! Jag såg att du är med i gruppen Leva med värk på facebook och läste att du förmodligen också skulle vara med om samma operation som mig.

    Var ska du göra operationen? Har du fått info om själva ingreppet, hur mycket dom ska göra och om rehabiliteringen? Har du skador/ olycksfall i grunden? Kram Susanne
    [email protected]

    Svar: Har inte fått någon info än, väntar på läkarbesök hos min läkare på VåC. Har hört mycket gott om Spine center, så jag funderar över att göra det där. Gjorde CT för ett tag sedan, och har både kraftig artros, diskbråck, kotglidning och en trasig kotbåge. Har arbetat inom vården i 15 år, med mycket tunga lyft och vändningar, men efter att jag halkade omkull två gånger förra julen blev det mycket värre, så jag tror att det spädde på det hela..:/
    Maritha

    2012-11-12 | 20:50:41

Kommentera inlägget här: