Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

En alldeles vanlig höstdag...

Kategori: Det dagliga livet

En ganska vanlig höstdag; det har regnat större delen av dagen, och solen har inte visat sig, så det har varit mörkt och tråkigt hela dagen. Jobbade ikväll, för första gången på 10 dagar (har ju haft semester en vecka), och det var en precis lagom lugn kväll, men jag är lite orolig över att jag får så himla ont i ryggen så fort jag går liiite mer än jag har gjort nu (det vill säga nästan ingenting), får se hur det funkar att jobba de två kommande nätterna...
 
Idag kom kallelsen till datortomografierna; redna på tisdag ska jag bege mig till röntgen, så det var ju superbra! Skööönt att slippa vänta i flera månader, som man hör att somliga får (sänder en tacksam tanke till min underbara läkare)!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: