Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Årets trädgård!

Kategori: Det dagliga livet

Jag har ju tidigare berättat om min svärmor och hennes man, som renoverar och pysslar i sin Sekelskiftesdröm, men det är inte bara huset som piffas upp; även trädgården har fått sin beskärda del, och har förvandlats från skog till en underbar trädgård med dofter från Italien och Frankrike, klosterträdgård och med många små härliga platser där man kan sitta ner med en kopp kaffe och bara njuta av naturen och de vackra omgivningarna! Att det bara ligger ett stenkast från sjön Viken gör ju inte saken sämre...

 
I det aktuella numret av Hus & Hem Trädgård finns ett långt reportage från deras härliga trädgård; passa på och köp den om du vill bli inspirerad!

Kommentarer

  • Malka säger:

    Oj, vad fint! Spetsbågen som de murat är ju helt underbar!

    Svar: Superfint! Visst är den det, fattar inte vart de får alla idéer från, och dessutom är de helt fantastiskt händiga båda två!
    Maritha

    2012-11-06 | 20:25:52
    Bloggadress: http://yogasmurfen.blogspot.com
  • Anette& Dick säger:

    Hej!
    Så gulligt att ha med oss i din blogg. Vi fick vänta drygt i år innan det publicerades i tidningen.
    Kram Anette

    Svar: Så klart att jag har; måste ju skryta lite över mina duktiga svärföräldrar! Jag tänkte att det var länge sedan Andreas pratade om att trädgården också skulle vara med, helt otroligt att de har så långa väntetider! - Men det är klart, det ska ju stämma in med resten i numret osv... Ha det så bra! Kramar från Maritha
    Maritha

    2012-11-15 | 15:39:54

Kommentera inlägget här: