Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vad 17 är grejjen med Måns Möller??

Kategori: Humor

Har aldrig förstått mig på Måns Möller; tycker att han är allmänt gapig och jobbig, och orkar inte ens lyssna på vad han säger..:/ När jag väl orkar lyssna så tycker jag bara att han är barnslig och uppenbar, och jag ångrar att jag gjorde mig besväret! (Att han dessutom ser ut som en förvuxen barnunge kan han ju inte rå för, men han behöver ju inte framhäva sin "look")...



Den kvinnliga motsvarigheten till herr Möller är Christine Meltzer. I mina ögon är de samma skrot och korn, men av olika kön... Uppenbarligen är de ju dock båda populära, för att inte säga folkkära, så nu undrar jag om någon av Mina Kära Läsare kan förklara för mig Vad 17 grejen är med Måns Möller och Christine Meltzer???



Själv föredrar jag (uppenbarligen) en mer lågmäld och intelligent humor, som Magnus Betnér - och just därför ska jag och fästmannen, tillsammans med vår gode vän David, passa på att gå och kolla på honom när han kommer hit till sta'n (29/3).


(Att han är trevlig att titta på också gör ju inte saken sämre..;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: