Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Studera vidare!

Kategori: Studier

En kunskapstörstande bokmal som jag själv måste ju bara rekommendera Studera vidares hemsida, där alla program och kurser på universitet och högskolor i Sverige finns bekvämt samlade på en och samma plats! Här finns även annan viktig information om Dina studier samlat; viktiga datum, exempelvis för hogskoleprovet, sista anmälan till program/kurser och mycket annat, och även information om vad det egentligen innebär att studera på en högskola/universitet.

Till dig som går och funderar på att studera vidare, men inte riktigt vet om du vågar, klarar av det, eller något annat, så kan jag bara säga: Go for it! Med ökad kunskap växer självförtroendet, och du kommer att hitta vägen till, och få lära känna en helt ny del av ditt jag. Utmaning och stimulans skapar stordåd!



PS: Det är inte bara bokmalar och nördar som studerar på universitet och högskolor..;)
- och ja, det är en tävling jag deltar i, där jag kan vinna en fin dator, i-pads och annat trevligt, så klicka på länken för att ge mig några extra röster, om inte annat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: