Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Skitdag!

Kategori: Det dagliga livet

Idag  har jag en ganska jobbig dag; känner i hela kroppen att jag satt och låg mycket på marken (hårt underlag) igår, men det är det värt, för den sol och njutning det medförde!
Dessutom påverkar vädret min Fibromyalgi extremt mycket, så dagens lågtryck och "åskluft" gör väl knappast sake bättre..:/
 
Dessutom var det hantverkare som borrade och spikade här, precis utanför rummet, från arla morgonstund till lunchtid idag, så man kan inte säga att jag sov ut inför hemresan, som jag hade tänkt..:/
 
Tog en tur fram till centrum och köpte lite mat, dricka och frukt samt passade på att unna mig ett par fina byxor från Lindex också, tyckte att jag var värd det, en sådan här skitdag! Jag har kollat efter de byxorna tidigare, men de har tagit helt slut hemma, och dessutom är jag i stooort behov av nya byxor, så därför var det extra kul att jag hittade dem just idag :)
 
Får se om jag pallar att åka hem ikväll, eller om det blir uppskjutet till imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: