Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Super-REA

Kategori: Party Lite

Party Lite firar det nya året med att ha en riktig Super-REA, där många av produkterna från förra katalogen säljs till kraftigt reducerade priser! Passa på att fynda dina favoritprodukter från höst-vinterkatalogen nu!

För dig som är mer intresserad av vilka nyheter som har kommit med den nya katalogen så kan du titta på vår On Line-katalog här - Det blir många nya härliga dofter och produkter!

Bränns långsamt med en lätt doft.  Individuellt hantverk för en rik textur.
Bland annat så kommer GloLite i flera nya, härliga dofter!

Celestial Lights

Om du vill vara värdinna/värd för en visning så hör av dig till mig - Jag har några extra fina erbjudanden nu i Januari, och om Du har Din visning senast 16/1 så har jag en extra fin present till dig!

Om Du känner att Du inte orkar/hinner ha någon visning ännu så kan Du givetvis ändå beställa de produkter Du är sugen på - Hör bara av dig till mig så fixar jag det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: