Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lugnt på jobbet??

Kategori: Jobbet

Hihi, hittade detta roliga inlägg hos Fröken Allt eller inget, och givetvis måste jag dela med mig av det! 




Gött att se att det faktiskt kan vara så här lugnt någonstans inom sjukvården i Sverige, själv är jag glad om jag hinner med något av ovanstående på en dag! Vi diskuterade härom kvällen hur smidigt det vore om all vårdpersonal hade KAD, så att man slapp glömma att gå på toaletten! Fast det är klart, eftersom man även glömmer att dricka så är ju det ett mindre problem..;)

Älskar den underbara självdistans personerna i klippet visar upp; själv skulle jag aldrig drömma om att göra något sådant här (i alla fall officiellet)...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: