Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ischias..:/

Kategori: Kroppen

Har sedan innan jul haft stora problem med ryggen, och även nedstrålning samt domningar i benen. Mina "graciösa" vurpor gjorde ju sedan inte saken bättre. Eftersom det fortfarande inte har gett med sig så fick jag nog, och var igår på vårdcentralen. Den doktor jag träffade tyckte att jag skulle fortsätta med påbörjad behandling, och skrev en remiss för röntgen av ryggen, som skall göras på måndag. Vi får väl se vad den kan visa...

Kommentarer

  • Malka säger:

    Stackare! Ischias är en plåga! Hoppas att det snart ger med sig.

    2012-01-23 | 06:33:05
    Bloggadress: http://yogasmurfen.blogspot.com
  • Maritha säger:

    Det har faktiskt, peppar, peppar, varit bättre några dagar nu, hoppas bara att det håller i sig (sist jag sade så så kom det tillbaks i förnyad styrka..:()! Var iaf på rtg idag, toppen med drop in :)

    2012-01-23 | 21:35:31
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/bokalskaren

Kommentera inlägget här: