Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Det värsta jag sett på länge!!!

Kategori: Aktuellt

En anställd på Foot Locker i New York-stadsdelen Bronx hittade råttan.
Denna "lilla" raring hittade en medarbetare i en skobutik i New York i höstas. 70 cm lång är det inte precis någon typisk brunråtta, men en expert på ämnet är ca 90% säker på att det handlar om en Gambisk hamsterråtta.

Jag vet inte vad jag skulle göra om jag skulle stå öga mot öga med en sådan best- Antagligen bli helt förstenad, och inte kunna göra någonting alls... -Den är ju för 17 stor som en hund! -Och notera hur lång svansen är!!
Tanken på denna hemska varelse kommer nog att förfölja mig länge..:(

Det är tveksamt om det rör sig om en vanlig brunråtta, enligt experter.

Kommentarer

  • malin säger:

    Ja fy attan, såg också detta... uhh tänk att vi har sådana "mysiga varelser" runt omkring oss. Ha det kanon :-)

    2012-01-10 | 13:45:56
    Bloggadress: http://mkjellen.blogg.se/
  • Catrin säger:

    Hua, nu svimmade jag nästan!!! Fy rackarns!

    2012-01-15 | 13:09:15

Kommentera inlägget här: