Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vad är Sja'n banan???

Kategori: Humor

På bion igår så "råkade" jag höra vad damerna i 60-årsåldern, som satt bakom oss pratade om. De verkade närmast ha någon form av "bioklubb", så de gick noggrant igenom det kommande bioprogrammet. Den film de fastnade extra länge vid var Sean Banan inuti Sean-Afrika...

- "Vad är det här Sja'n banan, vet du det?!
- "Det är ju en film, ser du väl."
- "Ja, men vad
är det för något??"
- "Ja, jag vet inte..."

Efter att ha gått igenom resten av programmet:

- "... Ja, så var det ju den här Sja'n banan också..."
- "Vi kanske skulle gå och se den, det kanske är en riktig höjdare!"
- "Ja, det tycker jag!"



Det tycker jag absolut att de ska göra- jag skulle verkligen vilja sitta bakom (eller framför) dem på den filmen också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: