Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Utmattad!

Kategori: Det dagliga livet

Efter åtta arbetsdagar i rad är jag ledig idag, innan jag gör ytterligare sju dagar i rad... Då vi just nu har väldigt mycket på jobbet känner jag att det inte alls är tillräckligt- Inte alls. Dessutom känner jag att jag har något virus i kroppen (som alla andra, just nu); svettas floder och är abnormt trött (Kan givetvis vara en reaktivering av ME, men håller tummarna att så inte är fallet...), dessutom rinner näsan konstant och bihålorna värker..:(

Eftersom det är den enda lediga dagen på 16 dagar så var det dessutom absolut nödvändigt att tvätta, och tyvärr insåg jag att torkrumlaren återigen, för typ 1593:e gången är trasig..:(
-Vilket resulterade i att jag efter tre torktimmar ändå fick kånka upp 100 kg blöt tvätt i lägenheten, och försöka sprida ut den lite överallt, så att det kan torka...

Skulle ha gått och sett/hört Blossom Tainton ikväll, men jag orkar bara inte- Känner att jag måste ta tillfället i akt att vila, och samla ihop en gnutta kraft inför kommande dagar!


Missar tyvärr Blossom ikväll..:(

Fästmannen är iväg på första kurstillfället i italiensk matlagning; en kurs han fick i julklapp av mina föräldrar. Ska bli väldigt spännande att höra hur det var, när han kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: