Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite visning

Kategori: Party Lite

Igår var jag i barndomshemmet och hade ett litet födelsedagsfirande. De hade lagat en fantastiskt god middag, och det blev även kaffe och tårta. Tusen tack till min fina familj för en mysig middag!

På kvällen hade jag Party Lite-visning hemma hos kära mor. Det var som vanligt en mycket trevlig visning, och jag kunde visa många härliga nyheter sedan jag var där senast. Dessutom bjuder Februari månad på många fina gästerbjudanden..:) Det var dock bara mamma som vågade sig på ett hemligt överraskningspaket...

 



   
Miranova och Strandinspiration.


Underbara GloLite, här i doften Honungsmelon!

Om du ser något du gillar här eller i katalogen så är det bara att lämna ett meddelande, så fixar jag det! Du kanske blir sugen på att vara värdinna för en egen visning, eller rent av vill prova på att själv vara konsult..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: