Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

IFIS studiedagar i Malmö

Kategori: Jobbet

Idag går resan till Malmö, där IFIS (Intresseföreningen för infektionssjuksköterskor) har sina årliga studiedagar; konferens och årsmöte. Året till ära ska jag och Helena berätta om vår magisterstudie, vi fick ju ett fint stipendium från IFIS för att genomföra den.

Eftersom det tar fem timmar med tåg till Malmö så åker vi redan idag vid lunchtid, vilket innebär att vi är framme i Malmö tidigt ikväll, och får en extra kväll där :)
Jag kommer givetvis att ha med mig både min smarta telefon, så lite bloggande ska det allt bli :)


-Efter några tuffa nätter på jobbet så ska det bli riktigt skönt att åka bort några dagar, träffa andra miljöskadade infektionssjuksköterskor och uppdatera sina kunskaper :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: