Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Begagnat munskydd?!

Kategori: Aktuellt

Läser i rubrikerna att "Nu kan du köpa Michael Jackssons munskydd!" Miljöskadad som jag är så är min första tanke "Jaha ja, så nu har de tillverkat en kollektion med likadana munskydd som det MJ hade; det finns säkert fans som vill ha det..." -Tills jag inser att det verkligen är MJ:s munskydd de säljer!!!


Nu ska alltså det munskydd MJ bar senast dagen innan han dog auktioneras ut, till högstbjudande... Själv kan jag bara tänka på vilken enorm bakteriehärd och smittkälla det måste vara; skulle inte tro att det har varit engångs..:/


Jag kan lova att i alla fall mitt munskydd är engångs! Någon som vill köpa..?
Ingen..?
-Ni kan få visiret på köpet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: