Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Första kartongen levererad...

Kategori: Aktuellt

Igår kväll levererade jag den första kartongen med saker till Kvinnohuset Skaraborg till Nanny, som på måndag kommer att lämna det hon hittills fått in från alla vänliga själar!




Eftersom jag just har påbörjat min insamling så innehöll denna kartong mestadels saker som jag och min kära mor samlat ihop ur skrymslen och vrår (vi har båda en konstig förmåga att köpa på oss diverse krämer som vi sedan aldrig använder, så det fanns det en hel del av i kartongen), en del hygienartiklar jag har köpt in för ändamålet, och jag stoppade även ner diverse saker som kan vara bra att ha och annat som bara kan förgylla tillvaron en liten stund för dessa utsatta kvinnor och barn...



Hjälp mig att hjälpa! Även DVD-skivor för barn är en uppskattad gåva. 
Kontakta mig så att vi kan komma överens om när, var och hur jag kan ta emot dina gåvor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: