Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sommar!

Kategori: Det dagliga livet

Hela helgen ska det bli riktigt härligt sommarväder, och igår var det ju ca 30 grader- då är det typiskt att jag jobbar natt! Jaja, någon ska ju ta hand om de stackare som är sjuka, och måste vara inlagda på sjukhus också, men det hade varit härligt att kunna njuta lite av solen också... 

Jag håller tummarna för att det fina vädret håller i sig hela veckan, och framför allt fredag-lördag, när ungdomarna tar studenten här i Skövde!

Kommentarer

  • Anette säger:

    Hej!

    Det var tråkigt att ni inte kunde komma, men det blir fler tillfällen.

    Näst sista helgen i Juli ska vi ha femkamp.

    Då är ni välkomna!

    kram Anette

    2011-06-12 | 10:24:31
    Bloggadress: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/
  • Maritha säger:

    Hej!

    Ja, det var verkligen tråkigt, men så är det ibland...

    Jag jobbar nätter den helgen, men kanske kan jag byta någon natt, vilken dag är det?

    Kram Maritha

    2011-06-13 | 23:16:46
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: