Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite visning

Kategori: Party Lite

I eftermiddag hade jag Party Lite visning hemma hos min kära mor. Eftersom det har varit så mycket med skolan nu det sista så ver det ett tag sedan jag hade någon visning nu; detta i kombination med en hektisk helg på jobbet gjorde det extra härligt att bara kunna ta ett steg bort från allt det och bara frossa i Party Lites underbara gästerbjudanden för juni!

Det var en mycket lyckad visning (även om vi inte kunde ha trädgårdsparty...), med lagom många väldigt trevliga gäster; kort sagt- en perfekt Party Litekväll!

Det enda som var synd var att jag glömde min kamera, så ni får hålla till godo med några halvtaskiga mobilbilder:









Kommentarer


Kommentera inlägget här: