Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Diggiloo på Läckö Slott 2011

Kategori: Nöjen

Ikväll var det dags för Diggilooturnén att stanna till vid Läckö slott, och som traditionen bjuder så var vi där. Vi är i det här sammanhanget lika med mamma, pappa, mina kära bröder och min farbror Göran samt R, som jag är kontaktperson till, och i år följde även mammas väninna Ulla med. Det var sjunde året vi var där, så det har blivit en riktigt trevlig sommartradition!

Som vanligt var det ett proffsigt arrangemang, med en salig och mycket trevlig blandning både av artister och låtar (allt från visa till progg och burlesque). Även om det är trevligt och glatt så blir det aldrig för glättigt och ytligt, utan allvaret finns alltid därunder, och det gillar jag!

Här kommer en bildkavalkad, med en bråkdel av de bilder jag tagit under kvällen..:)

   


Thomas Di Leva.

   



   


Linda Pritchard.

   
Det är bögarnas fel...


Linda "Påskkycklingen" Bengtzing var lika bra som vanligt!

   


Lasse Holm.

   


Magnus Carlsson.


Allt ljus på mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: