Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vilken stil de har!

Kategori: Husdjuren

Här är våra katters fina vilostil, den här gången har faktiskt Maja härmat Teal'c, för en gångs skull:




Det är mysigt att ha ansiktet ner i soffan..:)


Maja klättrar...

Här har jag det gott!

 


Sötnosen!


Hallå där!



Maja tar en stund på spikmattan.


Här i lådan ligger jag bra!


... och påsen gillar jag också!


Även den här vilooställningen gillar både Maja och Teal'c lika mycket.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Haha! sicka godingar du har! = ) Min Sune ligger prcis likadant med nosen ner i soffan.



    Kram Ida

    2011-01-10 | 20:40:32
    Bloggadress: http://www.idasaidas.blogspot.com
  • Maritha säger:

    De är helsköna! Det lustiga är att de härmar varandra så..:)

    Lustigt det där med att de gillar att ligga med ansiktet ner i soffan, det ser ut som att de inte får någon luft...

    2011-01-11 | 17:28:24
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: