Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Stipendium

Kategori: Studier Vårdvetenskap

Jag måste mycket stolt berätta att jag och min kära studiekamrat Helena häromdagen fick veta att vi har fått stipendium från Intresseföreningen för Infektionssjuksköterskor (IFIS) för den studie som kommer att leda fram till vår magisteruppsats! Stipendiet kommer att täcka våra resekostnader ner till Växjö + lite till, så det känns verkligen jättebra.

IFIS anordnar varje år två studiedagar för sina medlemmar, och i stipendiet ingår resa + deltagaravgift i 2012 års studiedagar samt att vi ska göra en presentation av vår studie på 2012 års studiedagar. Detta ses som "motprestationen" till att vi fått stipendiet, men jag tycker bara att det är roligt, och ser det som en del av stipendiet :)

Detta känns verkligen roligt, och som en stor uppmuntran i våra fortsatta studier!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: