Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Paroex...

Kategori: Kroppen

... Because you're worth it!


Innehåller Klorhexidin och andra ämnen, som förstärker effekten av Klorhexidinet. Dödar effektivt bakterierna i din mun, vilket givetvis inte enbart är av godo, utan snarare övervägande av ondo, men för en tandvårdsfetischist som undertecknad så är det omöjligt att helt hålla sig borta från det efter att min tandläkare introducerade mig för det... Klorhexidinet smakar dock oerhört illa, och ju mer man använder det desto värre smakar det!
Jag hade aldrig kunnat tro att frånvaron av bakterieflora kunde smaka så illa, men tro mig- det gör det!
Därför sköljer jag numera bara munnen med Paroex någon gång i veckan, när något har fastnat i hålet efter visdomstanden, så att munnen känns ovanligt ofräsch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: