Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Mat och Buzz i goda vänners lag

Kategori: Nöjen

Förra helgen var vi några stycken som träffades hemma hos Henrik för att umgås, äta en bit mat och spela lite Buzz.



Andreas och Henrik är våra mästerkockar, och det var de som lagade kvällens mat också: lambracks med timjansdoftande ungsstekta rotsaker.
Jag, som inte gärna äter lamm, fick fläskkotletter med senapssås :)

   
This is where the magic happens...


Skål och välkommen!


David detaljstuderade regelverket för brädspelet Battlestar Galactica.

 

Dags för Buzz, där undertecknad till en början regerade, men efter några omgångar tyvärr tappade greppet och åter lämnade över till före detta ledaren, David..:(

Med facit i hand är jag oerhört glad att jag inte smittade någon av mina kära vänner (men så var jag flitig med handspriten också..;)); denna kväll ägde rum medan jag fortfarande trodde att jag bara drabbats av en vanlig förkylning...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: