Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite visning

Kategori: Party Lite

Ikväll tröttnade jag på att sitta hemma och uggla, så jag packade min stora Party Lite-väska och begav mig till Stenstorp för visning hos mammas arbetskamrat Henriette. Eftersom jag fortfarande inte kan prata så fick det bli som det blev, gästerna fick titta, dofta och fråga så fick jag och mamma hjälpas åt att svara efter bästa förmåga.

Man kan lugnt säga att det blev en annorlunda visning, med en konsult som inte kan prata..;)
Tur att jag hade mamma med mig, och att det var ett gäng rutinerade gäster på visningen; det löste sig bra trots allt! Tack allihop för ett gott samarbete ikväll!


Många vackra produkter finns det på visningsbordet, och fler är på ingång...


Det är mycket snack om I-pod och I-pad, men har DU köpt dig en S-pod än? Passar perfekt i bilen eller i väskan.


1-14 Februari har Party Lite Wild Weeks, med försmak på sommaren.

Dubbelt produkttillgodohavande samt extra Alla hjärtansdag- erbjudande för värden/värdinnan och en massa härliga erbjudanden för alla gäster!

Passa på att boka en visning nu, eller beställ en somrig doft eller produkt till ett "vilt" pris!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: