Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Livad natt!!!

Kategori: Det dagliga livet

Igår kväll hade våra grannar fest. De spelade hög musik fram till kl: 03:00... 
Först spelade de någon form av afrikansk musik med mycket trummor som skallrade i datorn, när jag satt med den i knäet. Fönstren skallrade också, så klart... Strax före 01:00 verkade det tystna, så jag kröp ner i sängen, men nej - De skulle bara byta musik! Nu var det dags för techno/trance med mycket bas, i hög volym...

Det var inte roligt när klockan ringde kl: 06:00, och det var dags att gå till jobbet, kan jag meddela!

Kommentarer

  • Anette& Dicks säger:

    Stackars er!

    Det är nog det värsta med att bo i lägenhet, alla störiga grannar.

    Titta in på vår blogg idag så får ni se Helenas katter.

    Kram Anette

    2011-12-05 | 10:50:53
    Bloggadress: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/
  • Maritha säger:

    Ja, det och den gemensamma tvättstugan!

    A visade mig katterna, de är verkligen söta :) <3

    2011-12-05 | 17:49:56
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: