Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Klantig- Jag?!

Kategori: Det dagliga livet

Natten på jobbet var det fullt upp, med dåliga patienter och en massa intravenöst antibiotika (räknade att jag hade 12 st, på mina 10 patienter!), vilket så klart inte var något vidare för min stackars rygg. Följden blev att jag sov oerhört dåligt inatt; hade nervsmärtor i båda benen omväxlande så att jag låg och kallsvettades större delen av dagen..:(

När jag till slut lyckades somna lite, framåt kvällskvisten, så kändes det trots allt lite bättre när jag begav mig iväg mot jobbet. Gisa vad som hände då? - Givetvis lyckades jag halka på gräsmattan igen, och vrida till ryggen ännu mer!

Nu är det bestämt; jag ska inte gå på gräsmattan/leråkern mer, utan hellre gå runt, och hålla mig på asfalten!

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Nä-e... ussijamej juh, låt bli o härma Nanny ;) Hon har patent på vurpor fniss



    kram :D

    2011-12-30 | 01:06:51
  • Maritha säger:

    Hihi, jag med! Min fästman vågar snart inte släppa ut mig! Ett tag var det dock lite bättre, men det tar jag igen nu- Med råge! ;)

    2011-12-30 | 03:42:38
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/
  • Anette& Dicks säger:

    Halka inte på några gräsmattor i kväll ;)

    Dick och jag önskar dig och Andreas ett Gott Nytt År.

    Kram

    Anette och Dick

    2011-12-31 | 12:22:49
    Bloggadress: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/
  • Maritha säger:

    Jag lyckades faktiskt att klara mig undan att halka på nyårsafton! En riktigt god fortsättning på 2012 önskar jag Er!

    2012-01-02 | 09:23:28
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: