Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Doppareda'n...

Kategori: Det dagliga livet

Ikväll bar det iväg till lilla farmor, som traditionsenligt bjöd på dopp i grytan och skinksmörgåsar samt julkräm och jultårta. Eftersom jag skulle jobba på kvällen så blev det lite stressigt, men vi hann i alla fall med allt vi skulle göra :)

 
Fästmannen, broder Daniel och R tittar med spänning igenom sina julklappar...


Äkta dopp i grytan! Personligen är jag inte så förtjust i det, så jag äter farmors hembakta bröd med skinka istället- Fantastiskt gott!


Det gick åt mycket skinka, så lillebror fick skära upp mer :)

Efter mat med tillhörande julkräm och jultårta så var det dags för mig och fästmannen att skjutsa hem R, och för oss att styra kosan mot Skövde igen. Fästmannen åkte sedan till sin far och hans fru, och jag åkte till jobbet, där julefriden rådde...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: