Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Enhetsträff Incensio

Kategori: Party Lite

Ikväll hade vår Party Lite enhet Incensio enhetsträff hemma hos Nanny, som är vår fantastiska enhetsledare. Denna gång hade vi inget särskilt att avhandla, men vi hade som vanligt en supertrevlig träff, med mycket prat och skratt!

Till helgen drar det ihop sig till årets stora event inom "Party Lite-världen", nämligen konferensen, som är det tillfälle där alla Sveriges Party Lite-konsulter och -ledare på olika nivåer träffas, umgås och inspirerar varandra så att det sedan räcker för hela året som kommer.
Dessutom är det på konferensen som alla nya produkter och dofter i den nya höst- och vinterkatalogen presenteras, och alla deltagare får en massa fina PL-prylar, motsvarande (drygt) konferensavgiften i värde (från den nya katalogen, så klart...).

Om ni tycker att jag låter en aning bitter så är det för att jag inte ska åka på detta, årets stora event, men det är klart; det kan ju bli dötrist, tjatigt, tråkigt, och alldeles... alldeles... alldeles underbart!
Nu vet jag i alla fall helt vad intäkterna från mina visningar i höst ska gå till; nästa års konferens ska jag följa med på!


Vackra molnformationer över Hjo.


Denna vackra solnedgång mötte mig på vägen hem (och ja, självklart stannade jag bilen innan jag fotograferade.)...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: