Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite visning

Kategori: Party Lite

Igår kväll  hade jag Party Lite visning i hembygden, närmare bestämt hos Britt-Inger, som är en av mammas äldsta vänninor och numera en av mina föräldrars närmaste grannar. Det var som vanligt en trevlig kväll, även om jag hade lyckats göra det totalt oproffesionella misstaget att glömma alla mina doftprover hemma! Det går ju an, när man har rutinerade värdinnor och gäster, och de flesta nya dofterna med sig i ljusform :)

Groda teljushållare

Britt-Inger är inte så förtjust i de nya grodorna, men jag tycker att de är ganska söta..;)


Visningen blev kvalificerad; två partyn är bokade i juni (eller hur Zina..;), Britt-Inger fick därmed den nya, alternativa bokningspresenten i form av de Förföriska Dofterna som teljus, och jag kommer att få ett eget exemplar av Party Lites unika världsnyhet, som presenteras på Valhall ikväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: