Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Livet som klant...

Kategori: Det dagliga livet

dsc00209 (MMS)

Det här är resultatet om man är lika graciös som jag numera är och dessutom har uttänjda ledband i fotlederna efter tio års dansande: Ett skrapat knä och en stukad fotled samt ett antal större blåmärken efter ett störtdyk utanför en icke namngiven speceributik i en icke namngiven småstad nära dig. Jag hävdar dock fortfarande bestämt att det inte finns någon som helst mening med den 2-3 cm höga kanten utanför dörren på butiken i fråga (utom just att agera fälla för intet ont anande kunder, då), och hade det varit i USA så hade jag stämt dem på miljonbelopp. Eftersom vi befinner oss i Sverige så kan jag dock tyvärr inte göra något annat än att plåstra om mitt knä och linka fram och hoppas att det inte blir infekterat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: