Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite utbildning

Kategori: Party Lite

Igår kväll var jag och ett gäng andra konsulter, ledare samt gäster på Mofalla gård utanför Hjo för utbildning med Christer Frsaer, som är chef för Party Lite i Sverige. Det blev en väldigt motiverande och trevlig kväll, Christer pratade mycket om målfokusering och -styrning samt att det är vi själva som i slutändan bestämmer hur det ska gå. Har vi på förhand "bestämt" oss för att det ska gå dåligt så gör det med största sannolikhet det också!





Nu är jag extra inspirerad och motiverad, så boka gärna ett party! Du kan antingen prata direkt med mig, eller om vi träffas mer sällan så skriv en kommentar här i bloggen så kontaktar jag dig så att vi kan boka  ett datum :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: