Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Keep rollin'

Kategori: Det dagliga livet

Jag har fått en del frågor om hur det går med pulverdieten, den har blivit uppskjuten av olika anledningar, men jag har ändå lyckats gå ner 5 kg, så det får man ju kalla godkänt :) Får se om allt stämmer så att jag börjar dieten nästa vecka istället, det krävs ju att man är i en viss balans för att palla en pulverdiet.

Det har visat sig att Hultsfredsfestivalen är i fara för min del, tydligen har jag haft kommunikationsproblem med den ansvarige för sjukvården, och bara vissa av våra mail till varann har gått fram- så han har inte fått min anmälan :( Håller alla tummar för avhopp, så att jag kan vara med ändå!

På husfronten så ska vi på ny visning 19/5, det är ett hus som ligger mer på landet och verkar riktigt fint, så håll tummarna för att det stämmer i verkligheten också!

På söndag ska min käre far läggas in, för att operera sin höft på måndag. Hoppas och tror att allt ska gå bra, och att han slipper ha så ont efteråt! En vecka har de sagt att han ska räkna med att behöva vara inlagd.

Kommentarer

  • Catrin säger:

    Nja, känns inte bra det här... hur ska kidsen klara sig i småland nu? Jag hoppas oxå på något avhopp!

    2010-05-10 | 17:11:06
  • Maritha säger:

    Håller helt och hållet med, vet inte hur det kommer att gå... Håller alla tummar, men det brukar ju alltid vara X antal som har blivit inkallade med kort varsel...

    2010-05-11 | 11:36:42
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/
  • Libanjennifer säger:

    I found your blog on google. I think your blog is the best :)

    2011-04-21 | 10:21:57
    Bloggadress: http://libanjennifer.blogimagine.com
  • Maritha säger:

    Thank you Jennifer! It's allways nice to hear that someone like your blog :) I will check yours out, too.

    2011-04-21 | 11:29:43
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: