Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vernissage

Kategori: Party Lite

Igår kväll var det vernissage på Valhall, och lansering av vårens alla nyheter som kommer i vinter/vårkatalogen 2011. Vi konstaterade att det som vanligt är väldigt mycket fina saker och härliga dofter, och de som varit med länge konstaterade att det var mycket som var väldigt typiskt Party Lite, som det var från början.

Givetvis hade jag kameran med mig, och jag försökte att fotografera det mesta, så passa på att ta en liten tjuvtitt på kommande nyheter!


Här finns många fina presenter, både till dop, bröllop och påsk!


Serien Körsbärsblomst tycker jag är väldigt härlig.

 


Körsbärsblomst lykta.


Körsbärsblomst ljushållare.


Serien Santorini.


Santorini teljushållare, trio.


Santorini teljuslampa.

Santorini votivljushållare på fot.

 


Modern rustik, med inspiration från naturen.




Härliga vårfärger!

Villa bianca stormlykta.

 


Ro & Harmoni.


Strålande glans teljushållare.
Nannys 5- årige son hade glatt utbrustit: "Mamma, mamma, det är ju en så'n som ler!" när han fick se den här- vem kan motstå det??


Klassisk elegans stormlykta.


Nanny och Susanne drar vinsterna på lotteriet. Själv var jag så "smart" att jag hade tänkt köpa lotter "senare", och plötsligt var det vinstdragning...


Ann hade tur och vann på entrélotten!


Vad är en vernissage utan tilltugg till minglet? Vi kostaterade att morötterna var ovanligt goda. Jag har också märkt att jag har börjat tycka om rå blomkål på senare da'r, innebär det att jag trots allt börjar bli vuxen jag med??

Vilken är din spontana favorit bland vårens nyyheter?

Kommentarer

  • Nanny säger:

    Min spontana favorit är faktiskt DU för dina trevliga blogginlägg. - till mig för dubbelhakorna men bland produkterna så är det nog kollektionen med körsbärsblommor.. Jag älskar rosa!

    2011-01-02 | 20:45:28
    Bloggadress: http://nannyrumble.blogspot.com
  • Maritha säger:

    Oj, jag tackar och niger :) Dubbelhakor har en förmåga att dyka upp när man minst anar det..;)Körsbärsblommekollektionen har jag också fastnat för, den är jättehärlig!

    2011-01-03 | 09:56:31
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: