Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Julfirande i Skövde

Kategori: Det dagliga livet

Idag var det dags för vårt tredje och sista julfirande: hos svärfar Kent och hans fru Catarina. Eftersom jag har jobbat idag och Helena skulle åka tillbaks till Skåne så kom jag lite på efterkälken (!).

Det har snöat precis hela dagen idag, och på seneftermiddagen ökade det i intensitet, så Helena åkte lite tidigare än planerat, så jag hann tyvärr inte träffa henne idag:( men jag hoppas i alla fall att hon kom säkert hem på de snöiga vägarna.


När jag kom från jobbet  så hade det snöat någon decimeter, och det snöade mer intensivt då än det hade gjort tidigare under dagen. Undrar hur mycket snö det ska komma den här vintern?

I kombinerad gemensam julklapp och födelsedagspresent av Kent och Catarina fick vi en ny TV, för vår håller på att ge upp. Den gamla är en tjock-TV som har X antal år på nacken, så det ska bli jätteroligt med en ny, fin platt TV nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: