Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tvätt och ompackning av väskan

Kategori: På resande fot

Klockan var nästan 01:00 innan jag äntligen var hemma inatt, efter att ha tillbringat närmare 6 (!) timmar på resande fot. Det känns ju ganska orimligt att det ska ta så lång tid att ta sig hem från Strömstad med de allmänna kommunikationsmedlen, men det gjorde det. Hade jag kunnat åka tidigare så hade det tagit någon timme mindre, som det var nu fick jag vänta 1,5h på Göteborgs central innan tåget gick vidare till Skövde. Där passade jag på att äta lite, eftersom det då var närmare 12h sedan jag senast hade ätit...

När klockan ringde kl: 07:00 var jag därför aningens trött (även om det var en hel timmes sovmorgon), men jag hade lite kläder som behöver tvättas. Sedan är det bara att packa om resväskan, och ikväll bär det av till Djerba, Tunisien. Med anledning av detta kommer bloggen inte att uppdateras kommande vecka, hoppas och tror att ni står ut till nästa vecka, då ni kommer att få härliga resereportage!

Au revoir!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: