Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

I'm back!

Kategori: Det dagliga livet

Har haft feber några dagar och vandrat omkring som ett spöke i lägenheten, enda sättet för min del att fira Halloween i år..:(

Arbetskamraterna skulle bowla och äta mat, för att sedan gå ut och göra sta'n osäker. Kompisarna skulle fira med hårdrockskonsert; Mustasch spelade på Valhall igår.
Tyckte en aning synd om mig själv som missade båda, och istället gick här och frös/svettades/nös osv...
Som tur är så har jag ju världens bästa pojkvän som har pysslat om mig :)

Nu börjar jag återvända till livet, så nu är det bara Fibromyalgi och ME/CFS som spökar..;) Känns i alla fall skönt att få perspektiv till saker och ting- det kan ALLTID bli värre!



På tisdag är det konsert med Herr Winnerbäck som gäller!
Häng på, Jennie- du kan behöva fira efter tentan! Jag lovar att inte somna..;)
Catrin: Praktiserar du eller är du ledig? We have some catching up to do! Vi får kompensera den misslyckade gårdagen på tisdag!

Dessutom har det ju släppts ett antal fantastiska skivor på sistone:
Tänk om jag ångrar mig, och sedan ångrar mig igen? Överlägset bästa titeln i år, från ovan nämnde Herre.
Lev Som En Gris Dö Som En Hund och Prinsen av Peking från Markus Krunegård.
SWEET...

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Ånej är det på tisdag. Ska jobba då =(. Hade helt tappat kollen på när det var. Hoppas du kan gå i alla fall. När ska egentligen herr krunegård komma till skövde då?

    2009-10-31 | 21:25:55
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/
  • Maritha säger:

    typiskt :( Jaja, that s life!

    Funderade just över det, ska kolla upp saken. Den mannen hör till dem man inte FÅR missa!

    2009-11-01 | 11:52:11
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: