Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tack Lasse!

Kategori: Det dagliga livet

Ett stort tack vill jag tillägna Herr Winnerbäck, som skapade magisk stämning i Arena Skövde igår  kväll!
En underbar kväll som lämnade efter sig den där förvirrade, bitterljuva känslan som bara hans konserter gör.
Kvällen började mörkt och vemodigt, med ett Kent-liknande sound från den nya skivan. Allt eftersom kvällen gick växte sedan ljuset och glädjen fram. Om du lämnade mig nu, i duett med Anna Stadling framkallade som vanligt rysningar över hela kroppen- såååå vackert!
Nu har man tankat lite ny energi inför vintermörkret!



"Vet inte varför jag skulle börja dansa runt den där julgranen efter 34 år... Dessutom köper jag min egen godispåse."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: