Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bred musiksmak?

Kategori: Musik

Jag tycker själv att jag har en väldigt enkel musiksmak- jag gillar allt som är bra!
Inser dock att den nog är ganska bred, men ändå smal... Ja, döm själva:

 
Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp- Markus krunegård


Om du lämnade mig nu- Lars Winnerbäck och Miss Li


Sad but true- Metallica


Be mine- Robyn

 
Human- The Killers


Svenne Banan- Promoe


Alla som inte dansar- Familjen


Ramlar- Håkan Hellström


Whiskey in the jar- Metallica


Common people- Pulp


Världens bästa dåliga exempel- Johan Johansson


Seven days a week- The Sounds


Elden- Lars Winnerbäck


Oh Boy- Miss Li


Det kommer bara leda till något ont- Säkert! och  Markus Krunegård


Jag är en vampyr- Markus Krunegård

 
Rehab- Amy Winehouse

 
The Boy does nothing- Alesha Dixon


Candyman- Christina Aguilera


Hey yeah- Outkast
 

So what? -Pink


Hate to say I told you so- The Hives

Ja, det var ett axplock av min musiksmak, lyssna och njut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: