Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tatueringar...

Kategori: Det dagliga livet

Det går en tatueringsvåg på jobbet just nu, och det har fått min lust till detta att blomma upp igen. Jag har ju sedan 10-15 år tillbaks sagt att jag ska tatuera mig, men har inte hittat det optimala motivet.
Nu tittar vi på tatueringar varje dag på jobbet, och jag har hittat några fina. Vad sägs om dessa?


Den här rebelliska ängeln tycker jag är väldigt fin, alternativet vore i så fall på vaden/underbenet.


Eller en älva, kanske över skulderbladet?


En annan älva, även den skulle nog få vara på skulderbladet.

... Eller ska jag kanske kopiera Ville Valo i H.I.M...? ;)

   

Vad tycks? Åsikter välkomnas!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Har oxå velat tatuera mej i typ 15 år, men inte hittat det perfekta motivet än... Lycka till!

    2009-03-31 | 21:05:35
    Bloggadress: http://magulli.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Tackar :) Jag har några på lut, tror att jag har bestämt mig nu, så nu väntar jag bara på att kassan ska tillåta sådana utsvävningar :)

    Lycka till själv, i ditt sökande!

    2009-04-07 | 23:42:14
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: