Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hur kan man vara så glömsk?!

Kategori: Det dagliga livet

Skulle egentligen ha jobbat dagtid idag, men eftersom jag hade fått en tid hos tandläkaren kl: 12:00 så bytte jag tur med en kollega... Imorse gick jag hurtigt upp kl: 08:00, åkte iväg till Nautilus på ett pilatespass, och tänkte sedan "Åh, vad skönt att inte ha något inplanerat, utan kunna ta det lugnt fram tills jag måste åka till jobbet..." Jag gick hemma och pysslade; diskade, tittade på film, läste osv... Tills Andreas kl: 13:00 säger "Hmm... Det står i almanackan att du skulle till tandläkaren idag..." Det hade totalt fallit ur mitt huvud!!! Hur kan man så totalt glömma bort en tandläkartid, när jag till och med hade bytt arbetspass för att kunna gå dit?!

Nu är jag i alla fall ledig i helgen igen; imorgon bitti blir det Afro power dance, och på lördag till Falekvarna för kalas med mor, far, bröder, farmor, farbror osv. Farfar är tyvärr inlagd, så han kan antagligen inte vara med..:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: