Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Påsk

Kategori: Det dagliga livet

Snart är påsken över för i år. Det har inte precis blivit så mycket firande för vår del, jag har jobbat nätter ända sedan i torsdags, så jag har mest jobbat och sovit.... I och för sig har mitt "charmed"-maraton fortsatt, och det kan man ju säga är lite påskaktigt, med alla häxor :)
Igår var Andreas snäll och lagade lite påskmat, och idag har vi varit hos svärfar och hans fru på påsklunch, så lite firande har det i alla fall blivit även för oss.

Nu sova lite, och sedan jobba. Sista natten av fyra inatt, därefter är jag faktiskt ledig i flera dagar! En ovanlig lyx som skall ägnas åt städning och tvätt i första hand, förhoppningsvis blandat med lite njutande av vårvädret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: