Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Gruppseminariet utfört

Kategori: Studier Vårdvetenskap

Nu har vi äntligen gjort vårt gruppseminarium, och även lämnat i den skriftliga rapporten.
Vi fick genast efter seminariet veta att den muntliga delen är godkänd, och jag hoppas/tror att även den skriftliga delen ska passera utan anmärkning.
Det känns verkligen som en stor lättnad varje gång ett betygsgrundande moment är utfört :)

Till min grupp, om någon av er hittar hit och läser detta:
Tack för den här tiden; vi fick verkligen den bästa gruppen! Vi har haft roligt ihop, men ändå kunnat jobba hårt och strukturerat, och vi presterade ett jättebra resultat!

Nu är det bara tentan kvar, den är om två veckor så det finns ju gott om tid att studera böckerna och föreläsningsmaterialet. Läraren sade dessutom att vi inte ska vara oroliga inför tentan; om vi har varit på föreläsningarna och läst böckerna så klarar vi oss utan problem (enligt honom). Jag tror ju att jag dessutom borde ha en fördel, i och med att jag faktiskt har varit yrkesverksam i några år, och har arbetat praktiskt inom ämnesområdet.
Klarar jag mig inte så får jag skämmas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: