Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Somnar 07, vaknar igen på natten...

Kategori: Det dagliga livet

Gårdagen försvann helt och hållet.

När jag kom hem från jobbet var jag uppe några timmar, pratade med Andreas och tittade på TV-program jag spelat in.
Gick och lade mig ca 11:00. När Andreas åkte hemifrån vid 12:45 så väckte han mig, och vi sade hej då.
Därefter gick jag och lade mig igen, och vaknade... 23:30!
Var helt förvirrad när jag vaknade, kunde inte alls få ihop det, att jag hade sovit så länge att klockan var 23:30!
Därför missade jag tyvärr italienskan igår igen, tur att jag redan har läst grundkursen en gång, så att detta bara är repetition...
Satte mig och pluggade lite inför tentan, och gick och lade mig igen vid 01:00 och sov tills klockan ringde kl: 06:00.
Det märks att jag inte hade sovit tillräckligt mycket i helgen, och att jag har börjat med ny medicin, som man blir trött av...

Imorse gjorde jag i alla fall tentan i akutsjukvårdskursen (tur att jag inte försov mig så att jag missade den!).
Jag har inte pluggat så jättemycket, hade ju tänkt göra det igår eftermiddag och kväll, men jag tror att det gick ganska bra ändå; godkänd ska jag i alla fall ha blivit!

I eftermiddag har vi sjuksköterskemöte på jobbet, och sedan ska jag fika med Ingela och Désireé. Roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: